12.3.11

חדשות טובות

אני שמחה לבשר שהלילה ישנתי תשע שעות ברצף!!!

הנחתי את הילדה במיטה, כיסיתי, נתתי לה מוצץ, את הדובי שלה ואת השמיכי ("שמיכה נעימה", או פשוט "נעימה")
היא ביקשה ליטופים
ליטפתי, ויצאתי מהחדר

הילדה צעקה צרחה ובכתה כאילו נטשתי אותה ולא אשוב לעולם
נכנסתי 
הילדה עומדת במיטה ואומרת "רזצ'וק בוכה"
אני מרימה אותה והיא אומרת "ליטופים"
אני מניחה אותה במיטה, מכסה, מוצץ, דובי, נעימה, ליטופים, ואז הילדה אומרת "אמא ראש כרית"
כלומר, היא רוצה שאני אניח את הראש שלי על הכרית!
בצירוף מקרים מהמם זה בדיוק מה שגם אני רוצה, אז אני משתרעת על המיטה שלנו ומניחה את הראש על הכרית
בכל פעם שהילדה מרימה את הראש או מתחילה לעשות קולות של לקום אני אומרת לה "רז, תניחי ראש" או "רזצ'וק לישון"
מקץ עשרים דקות- הילדה ישנה!!

בכל התעוררות שלה באמצע הלילה עשיתי את אותו הדבר (לא קמתי אליה, רק אמרתי לה להניח את הראש או לחזור לישון)
והנה, שבוע אחרי- הילדה נרדמת לבד במיטה, ונשארת ישנה כל הלילה
קסם, פלא, ויש שיאמרו חזון אחרית הימים
רק שישאר כך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה