4.2.14

פוסט עתידני: אמא רעה באמת

"אני מרחמת על הבנות שלך"
"מסכן בעלך"
(תגובות אמיתיות מדף הפייסבוק שלי)

רעות גלבלום היתה אמא רעה באמת.
היא התאכזרה אל בנותיה, וכפתה עליהן ילדות עשוקה, ללא אושר וללא הנאה.
רוע הלב של רעות נבע (ברובו) מפמיניזם רדיקלי בו לקתה עם הולדת ביתה הבכורה; פמיניזם שבגינו שיוועה לעולם בו לבנות ולנשים ייוחסו תכונות אופי, בנוסף ליופי, חן, פאסיביות, צניעות, ויכולת הולדה. אשר על כן, מיעטה לומר לבנותיה שהן יפות, וכך גזרה עליהן חיים של בידוד חברתי, דימוי עצמי נמוך, ודישדוש במי האפסיים של הכיעור הנשי.
רעות גלבלום סברה (בטעות) שילדות אינן צריכות להוות מושאי תשוקה מינית, ולכן סירבה לרכוש עבור בנותיה (או לקבל עבורן במתנה) בגדים שעליהם ציורים של ילדות או נשים בתנוחות פתייניות/ במבטים מגרים/ בבגדים מינימליים או סקסיים, או כל ציור של ילדה או אישה שלה פרופורציות-גוף שמתרחשות רק בפחות מ-5% מהאוכלוסייה.
ואולם, לא די לרעות בהתעללות זו, והיא מיעטה להלביש לבנותיה בגדים וורודים. תחת זאת, היא השפילה אותן מדי יום ורמסה את זכויותיהן על ידי הלבשתן בבגדים בצבע תכלת, כחול, סגול, ירוק, צהוב וכתום (כתום!!).
גם בתחום הכיתוב על הבגדים קיפחה רעות את בנותיה, והתנגדה לבגדים (מכל מקור שהוא) המרמזים כי ילדות או נשים הן נחותות, טפשות או שטחיות ("too cute for math", "אבא תביא הרבה כסף- אמא ואני יוצאות לשופינג" ונכסי צאן ברזל שכאלו נעדרו כליל ממדף הבגדים של בנותיה המסכנות).

רשעותה של רעות נחשפת ביתר שאת כאשר מביטיים בשלל הצעצועים שפסלה רעות על הסף- בובות בעלות מבנה גוף שאינו קיים במציאות, ערימות צעצועים או משחקים בהם מפשיטות, מלבישות, מתאפרות או מתקשטות, וכן וורודים, מרעישין-על-בטריות, פלסטיקים ודומיהם.
בנותיה של רעות, שסבלו ללא הרף מהצקותיה של אימן המופרעת, היו עשויות להתנחם בסרטים, או בטלויזיה, אלא שהמכשפה המתועבת סירבה להכניס טלויזיה לביתה, ופסלה כל סרט או סדרה שבהם הופיעו דמויות של ילדות כמפותחות מבחינה פיסית/ סקסיות/ פתייניות/ טפשות/ שטחיות/ פאסיביות או סתם נעדרו מן המסך.
אשר על כן, נאלצו אותן אומללות לצפות רק בסרטוני טבע, בדורה, ובשידורים של פרפר נחמד- הגרסה המקורית.

בהיותה מטורפת עד לאין שיעור, התעקשה אותה אם רעה לקרוא עד תומו כל ספר ילדות בטרם רכשה אותו (וגם ספרים שנתקבלו כמתנות!), ופסלה את רובם.
שוד ושבר, ספרים בהם הופיעה ילדה פאסיבית/ סקסית/ טיפשה/ חובבת אופנה; ספרים מהם נעדרו בנות לחלוטין; ספרים שלהם מסר שוביניסטי, גזעני או קונפורמי (אפילו אם עסקו רק בחיות!) נפסלו על הסף בידי אותה מרשעת.

בצר לה, לאחר שהבינה שלא תוכל להמשיך במעשיה הקיצוניים ללא סנקציה חברתית משמעותית, עברה אותה אם רעה להטפה חסרת מעצורים; היא נהגה לשאול את ביתה הבכורה שאלות קנטרניות ומיותרות כגון: "יש בנות בספר הזה?"; "למה אין לבת הטוחן שם?"; "היית מסכימה להתחתן עם נסיך שכלא אותך באסם שלושה לילות והכריח אותך לטוות קש לזהב?"; ואפילו "לדעתך מותר לנסיך לנשק אישה ישנה בלי לבקש ממנה רשות?"
בכך כפתה על בנותיה את דיעותיה הקיצוניות, דבר ש(אליבא דאשת חינוך בכירה) ימנע לבטח מילדתה התמימה להסתגל לחברה.
אכן, אם רעה.

ואולם (כצפוי?), מעשיה השליליים של אותה משוקצת לא השתרעו רק במרחב האימהות!
אדרבא, פשעיה נגד האנושות (ונגד בן זוגה, במיוחד) רחבים ועמוקים היו, וחמורים שבעתיים מאכזריותה האימהית.
סירובה של רעות גלבלום להפוך את גופה לחפץ נאה (כלומר, ראוי למבטים של גברים ולהטרדה מינית מצידם) יצר נזק אמיתי לראייתם של רבים, אשר נתקלו בתמימותם בשיער גוף שלא הוסר, כאשר לבשה אותה מרשעת מכנסיים קצרים ו/או גופייה!
השתוללות זו לא פסקה, אפילו לאחר שהוזהרה בידי אותה אשת חינוך בכירה שלדבר זה במיוחד השפעות פסיכולוגיות חמורות על ביתה.

הפשעים החמורים המופיעים במסמך מצמרר זה נכתבו בלשון עבר, זאת על אף שהמכשפה לא חדלה מהם, וגם לא הלכה לעולמה (במהרה, בימינו, ואמרו אמן!)- נהפוך הוא.
לכשבגרו, ובשל הדומיננטיות המזעזעת של אימן בגידול המסכנות (שטוב יותר היה להן לו היו יתומות מאם), הפכו הילדות לפמינאציות ראדיקליות.
נדמה להן שלאישה שמורה הזכות לסרב לקיים יחסים עם גבר כשהיא לובשת מיני (או כשהיא עירומה); שמותר לה להחליט בעצמה האם היא בכלל מעוניינת ללדת ילדותים; יתכן שהן בכלל לסביות (שכן בילדותן נכחו בחתונה של שני גברים!)
אכן, מגיע לה לאותה אם רעה שלא יהיו לה נכדים זכרים!

בתמונה: ילדות שמרחמים עליהן בפייסבוק.

11 תגובות:

  1. אנונימי5.2.2014, 7:48

    רעות!!
    השתמשת במילה נאצי! את באמת אמא רעה ;)
    אז מי הזקנה המשוגעת שאמרה לך את כל אלה? ואיך הגבת לה (מלבד לשלוח לה לינק לכאן...)?

    חיבוק!
    אנה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנה תודה שקראת!!!
      מנועה מלספר מי הסמכות החינוכית שממנה נבע מעיין החוכמה שמתואר כאן, רק אומר שזו לא התרשמות מרוח הדברים, אלא ציטוטים מדוייקים
      ואיתי ביקש שאציין שהפוסט נכתב בטרם נכנס החוק לתקפו!!

      מחק
  2. חייבת לומר שלא משנה כמה חינוך פמיניסטי תעניקי להן, בסופו של דבר הסביבה הרבה יותר חזקה. דודה שלי גידלה את הבת שלה ממש ככה אחד לאחד ועדיין הילדה יצאה פקאצה עם מליון תמונות תשומי בפייסבוק ותגובות נוסח" מאמושששש איזה מאממממת וכו'. נכון לעכשיו לפחות.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי מיה,
      השאלה בעיני היא פחות אילו תגובות יש לתמונות שלה, ויותר האם תהיה לה יכולת לעמוד מול החברה במקרה שהיא תאהב משהו שהחברה לא מחמיאה עליו, או במקרה שהיא תרגיש שמשהו פוגע בה.
      אני לא יודעת בת כמה בת הדודה המדוברת, אבל מעניין יהיה להיות מה יהיו הדיעות שלה בגיל 16, 25, 30

      מחק
  3. רעות, את אימא מדהימה ונהדרת אני לא מכירה אותך לעומק אבל ניתן לראות יום יום את האושר והחיוך על הפנים של הבנות שלך ואת הביטחון העצמי הרב שיש להן הרבה יותר מלילדים אחרים והחוכמה שמאוד בולטת אצלן. רואים שהן ילדות גאות באימא שלהן ואני בטוחה שהן מעריכות את כל מה שאת עושה ותעשי בשבילן. החברה היא מאוד אכזרית וביקורתית ולצערנו איננה יודעת לקבל את אילו שחושבים טיפה אחרת או אלו שצבע העור שלהם קצת שונה ...... אני מאמינה שלכל בן אדם יש את הדרך שלו והאמונה שלו והוא צריך לזרום עם האני מאמין שלו ולא של האחרים ורק זה מה שיעשה אותנו מאושרים, שמחים ואף יביא אותנו למקומות ששם היינו רוצים לראות את עצמנו. עלינו לכבד את דרכו ודעתו של כל בן אדם זאת זכותו כל עוד איננו מהווה נזק לעצמו ולחברה שסובבת אותו . את אישה חזקה, נבונה ומדהימה תמשיכי בדרכך.......

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה...
      חבר אמר לי שלדעתו יותר ויותר הורים מגדלימות את הילדותים שלהםן בצורה כזו (או לפחות, מתוך מודעות)- אפשר רק לקוות!

      מחק
  4. את אדירה, ואני מאוד מזדהה כאמא נוראית ואיומה שמסרבת לאסור על הבנים שלה ללבוש שמלות ומרשה להם להשתמש בכלי אוכל ורודים כאוות נפשם. בנוסף, אני "כנראה גדלתי בפריזר וללא שום חום ומשפחתיות" ולכן אני לא מרשה לבני משפחה לכפות על הילדים שלי שום מגע שאינם מעוניינים בו באמצעים כוחניים או באמצעות שוחד וסחיטה רגשית.
    יש כל כך הרבה סקסיזם בספרים ובתכניות ילדים, ונמאס כבר להיות הנודניקית שלא יכולה להוריד את המשקפיים האלה אפילו לרגע, אבל לפעמים יש תמורה כשהבן שלי פתאום מקשיב בתשומת לב לשיר הפתיחה של המומינים ואומר - אבל למה מומינאמא תמיד מטפלת בכל? למה לא מומינאבא?

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל תודה רבה!
      וכעת: כל הכבוד! גידול ילד עם מודעות פמיניסטית זו (בעיני) משימה ראשונה במעלה בדרך להפיכת העולם לשוויוני.

      מחק
  5. אנונימי8.4.2014, 5:59

    איזה הורות מרגשת:-)

    השבמחק
  6. אנונימי15.8.2014, 1:58

    חיחיחיחי כתבת מאוד מצחיק. כנראה זה העונש החברתי שלך על כך שאגדות שעוסקות בדמויות אימהיות מרושעות ושטחיות לא מגיעות לביתך- הופכים אותך לאם חורגת רעה! תמשיכי כך ותשמרי על ההומור המריר,מי כמונו יודעות שלפמיניסטיות יש את ההומור הכי משובח :)

    השבמחק